NYKREDS - TM-seminar 2017

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 15
Tilmeldingsfrist: 31.08.2017

På årets tillidsmandsseminar er de overordnede temaer organisatorisk robusthed, trivsel og performancemål.

Vi taler ofte om den robuste medarbejder. Her vender vi det om og fokuserer på organisatorisk robusthed - og hvilken indflydelse vi kan opnå på de krav, der dagligt møder os som medarbejdere.

Et andet tema vi tager op er, hvordan vi kan finde mening i de mål vi har for vores arbejde. Hvordan kan vi som tillidsmænd være med til at sætte dagsordenen i vores dialog med ledelsen, i en dialog som handler om at finde mening med målene.

Formiddagen dag 1 handler om robusthed og mening med mål. Vi har inviteret to oplægsholdere til at facilitere to workshops: ”Organisatorisk robusthed”, som faciliteres af konsulent og psykoterapeut Peter Kofoed og ”Mål med Mening”, som faciliteres af konsulent Mads Kristoffer Lund fra Arbejdsmiljøsekretariatet BFA. De to workshops kører ad to omgange, så alle kommer igennem begge.

Om eftermiddagen skal vi ”ud i det blå”, og møde en række personer, som bestyrer forskellige boder, hver med sit aktuelle og relevante emne, de vil lægge op til dialog om.

Dag 2 indleder vi med ledelsesdialogen. Eftermiddagen er sat af til debat/dialog med kredsbestyrelsen.

Der vil også, som altid, være god tid til at mødes i din OTM gruppe og netværke med dine tillidsmandskolleger.

Klik her for at se invitation og program.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Bente Plambeck Geertsen

Sekretær, NYKREDS