Sydbank Kreds - TV seminar 2017

Seminar for Sydbank Kreds tillidsvalgte på Bornholm 2017

Kære tillidsvalgte
Seminar for de tillidsvalgte i Sydbank Kreds –Folkemødet på Bornholm 2017
Vi har været på en fælles rejse, hvordan hænger Danmark sammen med EU, herunder Finansforbundets mulighed for indflydelse i EU. På Christiansborg fik vi et indblik i hvordan politikere på nationalt niveau arbejder med politisk påvirkning. Slutteligt arbejdede vi med det lokale og personlige niveau –den politiske tillidsvalgte i Sydbank.
Nu sætter vi kursen mod Bornholm og folkemødet 2017. Folkemødet er en årlig påmindelse om, at det åbne danske demokrati er værd at værne om og påskønne, og har til formål at styrke demokratiet og dialogen i Danmark. Som tillidsvalgte i Sydbank har vi ofte brug for at være i dialog på kryds og tværs af organisationen, hvorfor vi håber at Folkemødet vil være med til at give inspiration til dette.
Du vil senere modtage et program forud turen og nærmere uddybning af dagenes indhold. Vi kan dog allerede afsløre at vi bl.a. skal arbejde med vores egen rolle som tillidsvalgte og hvordan vi opnår indflydelse – til gavn for sammenhængskraften i Sydbank. Ud over det faglige indhold vil der være mulighed for nogle gode stunder og networking med andre tillidsvalgte i Sydbank Kreds.
Bekræftelse af din tidligere tilmelding skal ske senest den 18. januar 2017. Vær opmærksom på, at hvis du senere framelder dig, vil du blive opkrævet 1.000 kr. til delvis dækning af kredsens udgifter.
Vi glæder os til nogle spændende og oplevelsesrige dage sammen med dig.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lone Mikkelsen

Sekretær, Sydbank Kreds