Personlig branding

Pris: 250,00 kr.
Ledige pladser: 14
Tilmeldingsfrist: 01.06.2017

Temadag: Lær metoden, der giver dig de bedste forudsætninger for overensstemmelse mellem de kvaliteter, som du ønsker at signalere – og måden andre opfatter dig på.

I den ideelle verden kan ledere og kolleger hurtigt gennemskue din identitet og præcist regne ud, hvad du gerne vil, og hvilke kompetencer du reelt set kan tilbyde organisationen. Hvis det var tilfældet, ville du automatisk få tilbudt de ønskede opgaver, ansvarsområder, uddannelser og team-sammensætninger.

I den virkelige verden er det dog de færreste, der kan tankelæse. Dine omgivelser afkoder og fortolker hele tiden de signaler, du sender via ord og handlinger – og danner på den måde deres idé om din identitet. Og det er jo fint, så længe deres idé matcher din egen opfattelse – men det gør den bestemt ikke altid.

Et stærkt personligt brand øger sandsynligheden for, at din virksomhed ønsker at satse på dig fremadrettet – samtidig med at du øger chancen for at få de opgaver, ansvarsområder eller projekter, som du reelt er interesseret i.

På dagen designer du en plan for dit personlige brand, som du kan arbejde videre med efterfølgende. Du lærer en række værktøjer til at udtænke og planlægge dit personlige brand – altså dét du gerne vil signalere blandt kolleger, kunder og ledelse.

Du får en afklaring af:

• Hvad du signalerer i dag, og hvad du ønsker at signalere fremover
  • Hvad du skal tage med, og hvad der skal justeres
  • Hvilke inspirationskilder du eventuelt kan trække på, når du designer dit fremtidige brand
  • Hvad der er vigtigt og motiverende for at udvikle dit ønskede personlige brand
  • Hvad der specifikt vil blive bedre i fremtiden, når du lykkes med at synliggøre dig som ønsket
  • Hvilke konkrete skridt du kan tage for at påbegynde udviklingen og implementeringen af dit personlige brand – med særligt fokus på de første specifikke handlinger, så du nærmest er garanteret en god start på udviklingen.

Underviser
Erik Løgstrup kommer fra en række salgs- og ledelsesmæssige stillinger i Danske Bank og WM-data. I dag er han partner og administrerende direktør i Performex, hvor han også har virke som instruktør, foredragsholder og facilitator.

Forsikringsforbundets medlemmer skal tilmelde sig her .

Foredragsholder

Erik Løgstrup

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen