Styrk din sociale kapital og få succes i arbejdslivet

Scandic Aalborg, Hadsundvej 200, 9220 Aalborg Øst
Dato: 01. juni 2017 kl. 09:00 til 01. juni 2017 kl. 16:00
Pris: 250,00 kr.
Udsolgt
Tilmeldingsfrist: 27.05.2017

Temadag: Få optimeret dine evner til at skabe sunde sociale relationer, og bliv opmærksomhed på, hvordan du forbedrer dine kommunikationsevner i forhold til din konkrete persontype.

Din sociale kapital er mindst lige så vigtig som din økonomiske kapital – hvis ikke vigtigere. Din sociale kapital er de sociale evner, du besidder som menneske, din måde at kommunikere på og tænke om dig selv på. Det er din sociale kapital, der skaffer dig de gode jobs, der gør dig vellidt hos kollegaerne, og som får dig til at have det godt med dig selv og det, du gør. Din sociale kapital har også indflydelse på dit sociale netværk, da din sociale kapital styrker dit netværk, og dit netværk styrker din sociale kapital.

Du får:

• styrket dine evner til at skabe stærke sociale relationer
  • kendskab til din egen persontype og til at spotte andres
  • en stærk personlig fremtoning og bedre kommunikationsevner
  • styrket din indre balance, så du i langt højere grad har evnen og overskuddet til at indgå i sociale relationer

Underviser
Rikke Østergaard er uddannet sociolog og indehaver af Erhvervssociologen – hertil har hun netop udgivet bogen ”Sluk Emhætten”. Rikke har mange års erfaring i at få mennesker til at arbejde bedre sammen og skabe mere arbejdsglæde.

DFL medlemmer skal tilmelde sig her.

Foredragsholder

Rikke Østergaard

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby