Personlig og strategisk network

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 20
Tilmeldingsfrist: 18.08.2017

Networking er en vigtig erhvervskompetence for alle typer af medarbejdere og ledere i fremtiden

Som tillidsvalgt er evnen til at skabe stærke relationer og netværke særligt afgørende for at man kan få succes i rollen. Du er den, der i dagligdagen er med til at forhandle, løse udfordringer og taler med både medlemmer og nye potentielle medlemmer. Du er derfor en vigtig nøgleperson i forhold at skabe de rigtige resultater for både medlemmerne og Finansforbundet.

Dette kursus klæder dig på, så du kan opbygge et effektivt og værdiskabende netværk, sådan at du hurtigere og nemmere når dine mål. Der stilles skarpt på dine styrker og svagheder, når du netværker. Du får ny viden om, hvordan du brander Finansforbundet og dig selv som tillidsmand og på hvordan du bedst sætter skub i lokale ambassadører, så vi sammen kan stå endnu stærkere i fremtiden.

Kurset involverer dig og din praksis som tillidsmand, og der vil være gode muligheder for at udveksle erfaringer undervejs. Du får inspiration, aha oplevelser og konkrete netværks værktøjer, du kan bruges direkte i din hverdag. Du får også viden om, hvordan du kan inddrage sociale medier som hjælp i din personlige og strategiske networking.

Du får din egen personlige udviklings- og arbejdsbog, og kurset afrundes med, at du laver en konkret netværks handleplan.

Du får

• Ny viden om networking som en erhvervskompetence
  • Redskaber til at opbygge et effektivt og værdiskabende netværk
  • Øje på dine styrker og svagheder - og redskaber til at blive en endnu stærkere netværker