STB medlemsweekend

Ledige pladser: 2
Tilmeldingsfrist: 11.08.2017

Program for den årlige medlemsweekend for Service-/Teknikere og Betjente

Hvad rør sig i den finansielle sektor?

Finansforbundets formand Kent Petersen vil på vanlige inspirerende og humoristiske måde gøre os klogere på, hvad der p.t. sker i forhold til vores arbejdsrelaterede hverdag og komme med et bud på, hvilken betydning det har.

Som afslutning på fredagens progam vil der være et festligt indslag med dig selv som aktør.

"Det uundværlige i morgen i dag – et indblik i tidens trends og tendenser" v/David Guldager

Lørdagens program starter med et fornyende og morsomt indblik i den kommende tids teknologiske trends og tendenser blandet med konkrete eksempler på succeser, men også fiaskoer og måske bliver vi inspireret til hverdagens sjove, anderledes og underlige gadgets, som vi ikke vidste fandtes – om det er privat, på arbejdet eller hos vennerne.

Agersø kalder

Resten af dagen foregår på Agersø, hvor vi med udgangspunkt i såvel Kent Petersens som David Guldagers oplæg vil arbejde med det at være fælles om oplevelser, dele dem og ikke mindst være i stand til at formidle dem videre på en positiv måde.

Det er gratis at deltage. Der refunderes ikke kørsel, men kommer du vest for Storebælt, får du refunderet brobizz eller færgebillet.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Evy Grønvall

Administrator