Kommunikation med humoren som forløser

Esbjerg Conference Hotel, Stormgade 200, 6700 Esbjerg
Dato: 12. juni 2017 kl. 17:00 til 12. juni 2017 kl. 18:30
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 51
Tilmeldingsfrist: 09.06.2017

Gå-hjem-møde: Kom hinanden nærmere på arbejdspladsen med humor. For kan man se det sjove i hverdagen, så er man også mere omstillingsparat. Foredragsholder Karen-Marie Lillelund lærer dig at kommunikere, så du spreder god stemning. En ting er sikkert: det bliver ikke kedeligt!

God kommunikation skaber grundlaget for arbejdsglæden, den gode stemning og dermed den positive arbejdskultur. Det handler om at skabe et tillid med direkte kommunikation og give lattermildheden gode vilkår.

Med den gode stemning og arbejdskultur bliver det lettere for medarbejdere at lufte nye idéer, der kan forbedre hverdagen. Når arbejdet foregår i en atmosfære, hvor man har let til smil, kan man oven i købet  sænke risikoen for stress. Karen-Marie Lillelund forholder sig muntert og kritisk til vores måde at kommunikere på. Hun hjælper os med at få øje på de sjove og opmuntrende situationer i hverdagen, og med at ruske op i den sædvanlige hverdagskommunikation.

Underviser
Karen Marie Lillelund er foredragsholder og forfatter med fokus på lattermildhedens betydning for menneskeligt samvær og kommunikation.

Program:
Kl. 16.30: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30 Tak for i dag incl. en sandwich to-go

Foredragsholder

Karen-Marie Lillelund

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator