Netværk for erhvervsrådgivere - Work smart - København

Pris: 1.000,00 kr.
Ledige pladser: 3
Tilmeldingsfrist: 28.08.2017

Netværk: Er du erhvervsrådgiver, og kan du se mulighederne i at sparre med kollegaer fra andre finansvirksomheder? Så meld dig til et nyt netværk, hvor du udvikler kompetencer, der hjælper dig til at lykkes som erhvervsrådgiver.

Work smart er et netværk med fokus på at gentænke erhvervsrådgiveres arbejdsprocesser og se vaner efter i sømmene. I stedet for at genopfinde den dybe tallerken, giver netværket dig muligheden for sammen med ligesindede at udvikle dine kompetencer og dele erfaringer for at få det bedste ud af arbejdstiden.

Det får du:

• Et netværk af erhvervsrådgivere fra andre finansielle virksomheder, du kan sparre med både på møderne og i tiden efter
  • Fire faciliterede møder, hvor alt er lagt til rette med det ene formål at udvikle dig som erhvervsrådgiver
  • Helt konkrete god råd og inspiration i forhold til at tilrettelægge dine arbejdsprocesser
  • Bedre Work Life Balance
  • Vendt temaer, som optager dig og gruppen.

Form
Netværket består af fire faciliterede møder. Herefter sikrer vi, at I har redskaberne til at fortsætte mindre selvorganiserede netværk.

Møderne foregår som morgenmøder kl. 09.00 – 11.30. Alle møder finder sted i Finansforbundets mødelokaler.

Der vil op til hvert møde blive udsendt relevant læsestof som forberedelse til mødet samt en uddybning af dagens tema.

Netværket har plads til 16 deltagere, så der er rig mulighed for at lære hinanden ordentligt at kende. Netværket henvender sig til erhvervsrådgivere i finanssektoren, der gerne vil sparre og udvikle deres kompetencer som erhvervsrådgivere.

Facilitator

Netværket faciliteres af Torsten Laursen. Torsten er virksomheds- og ledelsesrådgiver hos Qant.

Målgruppen er fortrinsvis for seniorerhvervsrådgivere og erhvervsrådgivere.

Hvis du er privatrådgiver med mindre erhvervskunder, da kontakt Kristine Blom Hoffbeck på kbh@finansforbundet.dk og fortæl om din interesse for netværket.

Praktik

Det koster kr. 1.000, at deltage i netværket (alt inkl.).

De fire møder i København foregår:

• 12. september 2017
  • 10. oktober 2017
  • 7. november 2017
  • 5. december 2017

Praktiske spørgsmål om indhold og form er velkomne til Torsten Laursen – torsten@qant.dk

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator