Gratis onlinekurser

Grib chancen for at blive en haj til MS Office-pakken og sociale medier – ganske gratis.

​Trænger du til at genopfriske dine IT-kompetencer, eller kunne du godt tænke dig at lære mere om sociale medier, så har du muligheden for at gøre noget ved det. Finansforbundet tilbyder e-learning kurser til dig, der er medlem af forbundet. Kurserne er gratis, og du kan frit bruge kurserne i det omfang, du har brug for.

Kurserne er online og sammensat på en måde, der gør det afvekslende og spændende at tilegne sig ny viden. Kurserne er et miks af tekst, film, illustrationer og opgaver, og du arbejder i det tempo og på det tidspunkt, der passer netop dig.

Kurserne er tilgængelige til 14. marts 2019, og du kan tage lige så mange af dem, som du har lyst til.

Du tilmelder dig onlinekurserne via FTF’s hjemmeside.

Sådan gør du

Gå til FTF's tilmeldingsside

Når du er inde på siden, gør du følgende:

• Klik på "TILMELD DIG HER"
  • Udfyld felterne - under "Organisation" klikker du på pilen og vælger Finansforbundet. Det brugernavn, du har valgt, skal du huske, så du kan logge på igen senere.

Når du har tilmeldt dig, får du et kodeord på mail. Derefter kan du logge ind med brugernavn og kodeord og vælge kurser.

Hvis du har problemer med din tilmelding, kan du kontakte FTF på 33 36 88 00.

God fornøjelse!