Studerende

Er du ved at smide 13.323 kr. ud af vinduet? Husk at melde dig ind i Finansforbundets A-kasse, mens du er studerende.

Du skal være medlem af a-kassen i mindst 12 måneder, for at du kan få dagpenge, dagen efter du er færdig med studiet. Venter du med at melde dig ind, går du glip af 13.323 kr. hvis du er ledig, når du dimitterer. Dit medlemskab er helt gratis mens du studerer, og du kan få hjælp hos FTFas jobrådgivere, som Finansforbundets A-kasse er en del af, mens du læser.

Studieliv – din guide til at komme godt gennem studiet og ud i arbejdslivet

Klik, lyt og læs dig igennem 21 relevante emner, som kan gøre dig og dit studieliv mere effektivt. Læs f.eks. om hvordan du bliver en haj til at tage notater, hvordan du lægger en plan, så du kan holde snuden i sporet, og hvordan du løser konflikter i din gruppe. Giv dig selv et godt studieliv her https://ftfa.dk/studieliv.

Kom forrest i jobkøen

Vi ved, at du hellere vil have job end dagpenge. Og vi kender det arbejdsmarked, du bliver en del af. Derfor giver vi dig sparring, der gør dig skarp på dine kompetencer og motivation, så du hurtigt kommer i job.

Giv dig selv et godt studieliv

Meld dig ind