Søg job i Finansforbundet

Se ledige stillinger i Finansforbundet.

​​​​​Du er altid meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til HR i Finansforbundet på hrm@finansforbundet.dk.

IT-udvikler til Finansforbundet

På vegne af Finansforbundet søger Randstad en IT-udvikler, som vil bidrage til Finansforbundets fortsatte digitale transformation. Finansforbundet har særligt fokus på den digitale transformation og skal levere digitale medlemstilbud, ligesom deres organisation, processer og systemer skal udvikles og digitaliseres. Finansforbundets IT-afdeling understøtter denne proces, og de søger i den forbindelse en dygtig IT-udvikler til at hjælpe med at føre det ud i livet. Du mestrer dine teknologier i samarbejde med andre udviklere, men tager også gerne del i den daglige drift.

Jobbet:
Finansforbundet udvikler pt. et servicelag, der skal håndtere dataudveksling mellem f.eks. hjemmeside og forretningssystemer. Servicelaget håndterer i dag trafik på internt netværk. Finansforbundet udvikler pt. et servicelag, der skal håndtere dataudveksling mellem f.eks. hjemmeside og forretningssystemer. Servicelaget håndterer i dag trafik på internt netværk. Finansforbundet har valgt at bruge Azure API Management, som du vil komme til at arbejde med. Du får ansvaret for den endelige implementering i samarbejde med kollegaer, der har udviklet den nuværende model og håndterer kontakten til back-end systemer.

Hovedelementerne i jobbet er følgende:

• Design af servicesystem med metoder, der kan kaldes over internet
  • Implementering og vedligehold af system i samarbejde med øvrige udviklere
  • Deltagelse i udvikling af back-end metoder
  • Deltagelse i daglig drift, herunder en ugentlig HelpDesk-dag

Faglige kvalifikationer og erfaringer:
Du har en IT-faglig udviklingsuddannelse og kan enten være nyuddannet eller have 2-3 års erfaring fra en lignende stilling. Du har erfaring med – eller måske lavet hovedopgave i – nogle af følgende teknologier og værktøjer: C#, ASP.NET, JSON, WCF, REST, Web API, SOAP, Visual Studio, Azure DevOps som versionsstyring etc. Endvidere må du gerne have kendskab til Microsoft System Center Orchestrator.

Personlige kvalifikationer:
Det forventes, at du arbejder resultatorienteret, effektivt, analytisk og struktureret, og at du er fokuseret på at afslutte op­gaver – hvilket naturligvis også omfatter den nødvendige dokumentation. Du er proaktiv og har et naturligt servicegen, som matcher IT som er en servicefunktion i Finansforbundet.

Benefits:
Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i et stærkt fagligt miljø med attraktive løn- og arbejdsvilkår efter intern overenskomst. Derudover lægger Finansforbundet vægt på din fortsatte kompetenceudvikling og efteruddannelse, så du kompetencemæssigt er opdateret.

IT i Finansforbundet:
Finansforbundet er inden for de sidste år gået i skyen. De har danskhostede servere, men anvender også Azure. Der arbejdes generelt med Microsoft-produkter, herunder Office 365 og Dynamics 365 CRM, hvor deres medlemssystem er på vej over på Dynamics 365 BC. Finansforbundet har en forventning om at udskifte deres hjemmeside over det næste halve år - IT's opgave i den forbindelse vil primært være udvikling af servicelag mellem medlemssystem og hjemmeside.

Finansforbundets IT-afdeling er kendetegnet ved at favne bredt fra drift til udvikling og projekter som f.eks. opgradering af deres medlems- og økonomisystem, og samtidig sikrer de den daglige support af sekretariatet med ca. 140 medarbejdere.

Om Finansforbundet:
I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt.  Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 55.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Ansøgning og kontakt:
Randstad varetager denne rekrutteringsproces på vegne af Finansforbundet. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Katherine Fugelseth på tlf. 61 95 92 52. Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale.

Er du på udkig efter job i finanssektoren?

Så kig på Finansjob.dk, som altid er opdateret med aktuelle ledige jobs.

Gå til Finansjob.dk

Vil du videre med din karriere?

Har du lyst til at udvikle din karriere? Tag en karrieretest eller book en karrieresamtale.

Gå til WorklifeInvestment.dk