Søg job i Finansforbundet

​​​​​Du kan også få tilsendt ledige stillinger pr. mail, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev.

Grafiker med erfaring til Finansforbundet

Vi søger en skarp grafiker, der med energi og fleksibilitet kan finde de bedste løsninger sammen med kolleger. Du kommer måske fra et mediehus eller lignende.

Om jobbet:

Du bliver en af to grafikere i området Markedsføring og Kommunikation, der rummer redaktion, kommunikation, marketing og hvervning.

Du får opgaver fra alle hylder inden for grafisk udvikling og produktion og kommer til at arbejde med alle formater: Magasiner, video, animationer, annoncer – både online og offline. Du skal altså kunne levere både store tværmediale kampagner og annoncer til lokale blade. Altid i samarbejde med kolleger.

Din profil:

For at få succes i stillingen er det afgørende, at du:

• har indgående erfaring med magasinlayout og -design
  • får design og indhold til at arbejde sammen i forskellige medier
  • kan monitorere en stærk visuel identitet
  • kan producere indhold til print og digitale medier
  • har et højt kreativt niveau, men også at du er god til at få skudt rugbrødsarbejdet af
  • trives i et politisk hus med højt til loftet, hvor det ofte går stærkt
  • kan følge opgaverne til dørs
  • er udpræget hjælpsom
  • har en anerkendt grafisk uddannelse
  • har mindst fem års relevant erfaring
  • ved, hvad man bruger 'nested styles' til, kan din spatiering og ved, at man henter kaffe, når der renderes.

Vi forventer, at du har humor.

Vi tilbyder:

• En central position i en spændende og udviklende stilling med stort ansvar i et stærkt fagligt miljø, hvor du vil få indflydelse på din dagligdag og din faglige udvikling, og i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling
  • Meget varierende opgaver – digitalt og analogt
  • Et levende, kreativt og travlt miljø med mange fagligheder inden for markedsføring, redaktion og kommunikation
  • En arbejdsplads, som værdsætter dialog, ansvarlighed, respekt og tillid
  • Gode muligheder for videreuddannelse og kompetenceudvikling
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst.

Vi holder til i lyse, åbne kontorer med udsigt til Christianshavns Kanal, har fantastisk forplejning og mange sociale tilbud fra yoga, kajakker til en fyraftenstur, kunstforening og fredagsbar.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Søren Hanager på 5085 2376 eller grafisk designer Peter Kamper Vendrup på 2729 2944. Der holdes indledende og uddybende samtaler i henholdsvis uge 17 og 18.

Du ansøger senest 14. april 2020 ved at trykke på knappen Søg online.

Finansforbundet er beliggende Applebys Plads 5, 1411 København K.

I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt. Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 56.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Er du på udkig efter job i finanssektoren?

Så kig på Finansjob.dk, som altid er opdateret med aktuelle ledige jobs.

Gå til Finansjob.dk

Vil du videre med din karriere?

Har du lyst til at udvikle din karriere? Tag en karrieretest eller book en karrieresamtale.

Gå til WorklifeInvestment.dk