Søg job i Finansforbundet

Se ledige stillinger i Finansforbundet.

​​​​​Du er altid meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til HR i Finansforbundet på hrm@finansforbundet.dk.

Studentermedhjælper til Work Life Investment i Finansforbundet

Interesserer du dig for digitalisering og kompetenceudvikling indenfor det finansielle område? Og er du nysgerrig efter at vide mere om det og om arbejdet i en politisk organisation? Skriv til os - måske er du den studentermedhjælper, vi søger i Finansforbundet.

Vi søger en studentermedhjælper, der kan deltage i administrationen af vores aktiviteter omkring kompetenceudvikling og data. Du vil indgå i et tæt samarbejde med områdets konsulenter i forhold til deres opgaver. Der er stor mulighed for at påvirke indholdet i dine arbejdsopgaver, alt efter initiativ og interesse.

Som studentermedhjælper vil du komme til at indgå i arbejdet med evaluering og analyse af konkrete kompetenceudviklingsaktiviteter, dataudtræk og statistik, redigering af hjemmeside samt generel administration. Det forventes, at du medvirker til den øvrige administrative drift.

Hvem er du:

Du er studerende – enten ved at færdiggøre din bachelor, eller netop begyndt din kandidatuddannel-se. Studieretningen er ikke vigtig, men det vil være en fordel, hvis du har indsigt i kvantitativ databe-handling og analyse. Du skal være fortrolig med Excel og har en god forståelse for tal og data samt analyse heraf. Samtidig er du er struktureret og serviceminded i din tilgang.

Måske har du allerede opnået erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med data, evalue-ring, IT, koordinering mellem forskellige samarbejdspartnere eller lignende.

Det er vigtigt for os, at du både er nysgerrig, handlekraftig og leverer arbejde af høj kvalitet. Driftsop-gaver keder dig ikke, og du bevarer koncentrationen, både når du arbejder med opgaver, der skal følges til dørs, eller når du støder på nye udfordringer, der skal løses.
Vi lægger vægt på selvstændighed og initiativlyst, men også fleksibilitet, udadvendthed og stærke kommunikative evner.

Du vil som studentermedhjælper få:

Medansvar for specifikke opgaver inden for forskellige kompetenceudviklingsaktiviteter

Ansættelse 15 timer pr. uge med stor fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder.

Vil du vide mere, kan du kontakte områdechef Kristina Laksáfoss Søgaard på tlf. 3052 6260 eller kls@finansforbundet.dk.

Ansøgningsfrist: onsdag den 4. september 2019

Ansøgning, CV og karakterudskrift fra uddannelsesstedet - mærket "Studentermedhjælp – WLI" - sendes til hrm@finansforbundet.dk, att. HR-Konsulent Annette Holck. Vores forbundshus er beliggen-de Applebys Plads 5, 1411 København K.

I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt.  Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 53.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Stud.jur. med interesse for arbejds- og ansættelsesret

Interesserer du dig for arbejds- og ansættelsesretten, og vil du have erfaring med direkte juridisk rådgivning?

Den ene af Finansforbundets tre studenter er ved at færdiggøre sit speciale og fratræder snart. Vi søger derfor en stud.jur. til vores medlemsrådgivning i afdelingen Jura & Forhandling. Du vil blive ansat i et område med jurister og advokater, som beskæftiger sig med medlemsrådgivning, bl.a. individuel rådgivning om overenskomst og ansættelsesret.

Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt, og planlægges fleksibelt under hensyntagen til dit studie.

Arbejdsopgaverne
Som stud.jur. skal du yde direkte juridisk rådgivning til medlemmer og tillidsvalgte inden for personalejura, arbejdsret og overenskomster. Derudover vil der forekomme forefaldende juridisk sagsbehandling samt diverse ad hoc-opgaver.

Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du har påbegyndt kandidatuddannelsen i jura og har mindst 1 år tilbage på dit studie, samt at du:

• har bestået kursusfaget "Ansættelsesret"
  • er positiv, udadvendt og har en åben tilgang til arbejdsopgaverne
  • har evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret
  • har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner
  • er serviceorienteret og hjælpsom.

Ansættelsessted og arbejdssted
Du ansættes i Finansforbundet på Applebys Plads 5, København K.

Vi tilbyder et spændende studiejob med stort personligt ansvar og forskelligartede opgaver i et fagligt miljø på en fleksibel arbejdsplads med attraktive løn- og arbejdsvilkår efter intern overenskomst.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte advokat Bente Kjær Koch på 6120 5944.

Ansøgningsfrist og jobstart
Ansøgningsfrist torsdag den 8. august 2019.

Ansøgning mærket "Stud.jur." sendes til hrm@finansforbundet.dk,  att. HR-konsulent, Annette Holck, på.

Er du på udkig efter job i finanssektoren?

Så kig på Finansjob.dk, som altid er opdateret med aktuelle ledige jobs.

Gå til Finansjob.dk

Vil du videre med din karriere?

Har du lyst til at udvikle din karriere? Tag en karrieretest eller book en karrieresamtale.

Gå til WorklifeInvestment.dk