NYKREDS Webshop

NYKREDS-webshop

​I webshoppen finder du inspiration fra de store danske og internationale designbrands indenfor blandt andet hus, have, elektronik og shoppen indeholder også et udvalg af legetøj, så her er muligheden for at klare dine indkøb med en pæn besparelse i ro og mag fra din computer – og få varerne leveret lige til døren.

Vi har valgt Borg & Bigum som samarbejdspartner, fordi virksomheden har en bevidst strategi for social ansvarlighed. Blandt andet har de oprettet en socialøkonomisk division, hvor mennesker med forskellige udfordringer, får tilbuddet om et meningsfuldt job og giver folk på kanten af arbejdsmarkedet mulighed for at blive helt eller delvist selvforsørgende.

Borg & Bigum har eksempelvis også indgået en aftale med Glad Design, en virksomhed under Glad Fonden, hvor udviklingshæmmede og ikke-udviklingshæmmede skaber unikke illustrationer og designs, og virksomheden har som målsætning at udvide sit eksisterende sortiment med produkter fra andre socialøkonomiske virksomheder.

Sådan fungerer NYKREDS webshop:

• Gå ind på http://nykreds.borgbigumshop.dk

• Dit brugernavn er din fødselsdato- og år (fx 110560)

• Password er "nykreds" (Bemærk: Skrevet med små bogstaver!)

• Lad dig inspirere af udvalget, bestil og betal.

• Når du har fået en kvittering på din skærm og i din mail, er din bestilling registreret.

• Bestillingen bliver sendt til din adresse med GLS indenfor 1-2 hverdage.

Alle priser i webshoppen er inklusive moms, og køb over kr. 500,- leveres fragtfrit. Webshoppen er åben for alle NYKREDS-medlemmer, uanset ansættelsessted.

Undlad venligst at bestille til levering på dit arbejdssted!

Bemærk: NYKREDS webshop drives af Borg & Bigum og NYKREDS har ingen indflydelse på udvalg eller priser. Oplever du problemer med funktionalitet og/eller levering, skal du rette henvendelse til Borg & Bigum på telefon 77 43 20 00 eller mail info@borgbigum.dk. Du kan også benytte kontaktformularen på selve webshoppen.