30-10-2018 | Jesper Kiby Denborg , jesper.kiby.denborg@nordea.com

Læs Kreds Nordeas medlemsblad – du finder det lige her!

I det nye medlemsblad kan du læse om, hvordan Nordea-medarbejderne er presset på trivslen, og hvad du kan gøre for at give hjernen bedre arbejdsbetingelser. Vi har også artikler om Medarbejderbanken, jobmobilitet, seminaret for tillidsvalgte, kompetenceudvikling og mangfoldighed. And our first article in English!

​​Hidtil har vi distribueret medlemsbladet på arbejdspladsen, så medlemmerne selv kunne tage et nummer med hjem. Det er desværre ikke muligt med de nye GDPR-regler. Derfor​ udsendes dette blad digitalt til vores erhvervsaktive medlemmer. Du finder det nye blad her​, så du kan læse det på pc’en, på mobilen eller printe det og læse i sofaen.

Vi har også sendt en e-mail med link til bladet til alle medlemmer. Der er desværre enkelte medlemmer, vi ikke har e-mailadresse på. Har du ikke fået en mail i dag tirsdag 30. oktober ​(tjek også spamfilteret!), har vi ikke din e-mailadresse. Vi sender til den e-mailadresse, du har registreret – for nogle vil det derfor være deres Nordea-mail, for andre vil det være deres private mailadresse.​

Registrér din e-mail ved at gå ind på finansforbundet.dk, vælg log-in i øverste højre hjørne og klik på Mit forbund, hvor du skriver din e-mailadresse. Du kan også ringe til Finansforbundet på tlf. 32 96 46 00 eller skrive til medlem@finansforbundet.dk sammen med dit medlemsnummer. Hertil kan man også skrive, hvis man ønsker at få information fra Finansforbundet på engelsk i stedet for dansk.

​​Du kan finde tidligere udgivelser her.

Har du forslag til nye historier, så vil vi gerne høre fra dig. Skriv en mail til Kreds Nordeas kommunikationsrådgiver på jesper.kiby.denborg@nordea.com​​.