29-05-2019 | Jesper Kiby Denborg , jesper.kiby.denborg@nordea.com

Nyt medlemsblad for maj

Bæredygtighed, job i banken efter fyring og lysten til at være tillidsmand – læs dit nye medlemsblad

​Kreds Nordeas medlemsblad for maj måned lander i disse dage i vores medlemmers postkasser. Foretrækker du at læse bladet online, finder du det her.

I bladet kan du læse om disse emner:
  • Bæredygtig bankvirksomhed
  • Influencers
  • Fleksjob i banken igen efter fyring
  • Reportage fra generalforsamlingen og voxpop med fem førstegangsdeltagere
  • Interview med Kreds Nordeas nye formandskab Dorrit Brandt og Mette Balck Mejlby – også på engelsk (s. 23)
  • Kreds Nordeas trivselsundersøgelse
  • Nordeas ChangeLab
  • Mette Balck Mejlby ny formand for Union in Nordea
  • Ny tillidsmand med hjertet forrest
  • Farvelreception for Kreds Nordeas afgående formand Toni Madsen
  • Formandens klumme
Næste kredsblad udkommer til november.

Kredsblad-maj2019_forside_250px.png

Har vi din mailadresse?
I dag 29. maj sender vi en mail til alle medlemmer. Vi sender til den e-mailadresse, du har registreret – for nogle vil det være deres Nordea-mail, for andre vil det være deres private mailadresse. Får du ikke nogen mail, er det fordi din kontaktinfo ikke er opdateret. Registrér din e-mail ved at gå ind på finansforbundet.dk, vælg log-in i øverste højre hjørne og klik på Mit forbund, hvor du skriver din e-mailadresse.

Ønsker du at modtage særskilte nyhedsbreve fra Finansforbundet på engelsk, så skriv til member@finansforbundet.dk sammen med dit medlemsnummer.

Tidligere medlemsblade

Har du forslag til nye historier, hører vi gerne fra dig. Skriv en mail til Kreds Nordeas kommunikationsrådgiver på jesper.kiby.denborg@nordea.com.