08-03-2018 |  Camilla Lee Lykke Nielsen, camilla.lee.lykke@nordea.com

Vi er til generalforsamling

I morgen fredag er kredskontoret i Hvidovre lukket, da vi i kredskontoret deltager i årets største medlemsmøde på Scandic Copenhagen. Du kan se frem til et helt nyt koncept, der er spækket med muligheder for debat, hvor beretningen har fået en saltvandsindsprøjtning, og hvor temaet ”Mod på fremtiden” er den røde tråd for Kreds Nordeas generalforsamling 2018

Vi slår dørene op fredag aften til mingling med nuværende og tidligere kolleger, du kan møde kandidaterne, der stiller op til Kreds Nordeas bestyrelse, og så byder vi på ord-ekvilibristisk underholdning med rapper og freestyler Per Vers – vel og mærke underholdning, hvor du får lov til at give Per input til emner, han skal rappe over.

Lørdag den 10. marts kl. 9.00 til kl. 16.15 står i generalforsamlingens tegn, og vi kickstarter dagen med at blive klogere på vores egen og vores kollegers adfærd i fremtidens finanssektor sammen med Morten Münster, tidligere CEO for The Nudging Company og selvstændig ekspert i adfærdsdesign.

Husk at du som tilmeldt medlem kan afgive din stemme til valget og være med til at bestemme, hvem der skal repræsentere dig i Kreds Nordeas bestyrelse de kommende to år. Vi opfordrer dig til at deltage aktivt i debatten - og grib endelig fat i din tillidsmand eller et medlem i kredsbestyrelsen undervejs, hvis du har spørgsmål eller andet på hjerte.

Har du brug for at kontakte sekretariatet inden mandag den 12. marts, kan du ringe på telefonnummer 55 47 82 00.

På gensyn på Hotel Scandic Copenhagen!