18-06-2019 | Jesper Kiby Denborg , jesper.kiby.denborg@nordea.com

Spændende debatter og værdifuld networking under Folkemødet

Sidste uge bød på debatter, arrangementer og networking i Allinge. Kreds Nordeas bestyrelse var afsted til Folkemødet.

​"Vi er taget herover, fordi vi synes, at demokratiet er det allervigtigste, også for os. Her har vi mulighed for på en fuldstændig uformel måde at få sat både vores temaer i gang, men også at få snakket med rigtig mange af vores interessenter," fortæller Kreds Nordeas næstformand Mette Balck Mejlby i videoen herunder – den tager knapt 4 minutter.

"Det har været rigtig let at komme til orde i de debatter, vi har deltaget i. Vi har rejst vores Nordea-stemme der, hvor det har været relevant, og bragt nogle af de nære temaer, som berører vores hverdag på banen over for dem, som vi har fundet det nødvendigt at sende et budskab til, og det synes jeg, at vi er lykkedes rigtig godt med," siger formand Dorrit Brandt. Hun tilføjer, at bestyrelsen glæder sig til at omsætte inspirationen, den nye viden og værdien af de både formelle og uformelle netværk til gavn for alle Nordea-ansatte.

Kreds Nordeas bestyrelse deltog i mange debatter, og emnerne spændte vidt. Blandt emnerne var kompetenceudvikling og refleksion, motivation, etik og profit samt hvidvasksager. Hør mere om indtrykkene i videoen.

Folkemødet bød også på en helt konkret aftale: Næste år vil kredsbestyrelsen sammen med Nordeas ledelsesrepræsentanter sammen besøge alle Nordea-kollegerne i Rønne. ​