29-11-2012

Bliv glad og vind en iPad

Vi ved, at vores medlemmer bliver glade af at bruge vores tilbud. Derfor vil vi gerne fortælle dig mere om dem. Samtidigt har du mulighed for at vinde en iPad - så hvad venter du på?

Alle Finansforbundets medlemsundersøgelser viser, at medlemmerne bliver mere tilfredse af at bruge vores tilbud. Uanset om det er karriererådgivning, juridisk hjælp, netværksarrangementer eller kontante besparelser. Jo flere tilbud du som medlem bruger, jo gladere bliver du for os. Det ved vi.

Og fordi vi elsker glade medlemmer, vil vi fortælle dig mere om vores tilbud - for at give dig mulighed for at lære dem at kende og bruge dem og blive gladere for dit forbund.

For at vi kan komme i kontakt med dig, skal vi selvfølgelig vide, hvilken mail-adresse vi fanger dig på. Så vi vil gerne bede dig om at klikke på linket nedenfor, sørge for, at vi har de korrekte adresser registrerede på dig og vælge, om det er din private mailadresse eller din arbejdsmail, du vil kontaktes på. Hvis du i samme ombæring har tid til at se, om vi i det hele taget har korrekte oplysninger om dig, så er vi ekstra taknemmelige.

Og hvis du stadig tøver, så har du fra 16. oktober til 21. december 2012 mulighed for at vinde en iPad - bare du sørger for, at dine kontaktoplysninger hos os er opdaterede.

Gå videre til dine medlemsdata

(OBS: siden kræver medlemslogin; hvis du ikke har oprettet et login på Finansforbundet.dk endnu skal du have din NemID ved hånden for at oprette et).

Om konkurrencen
Konkurrencen er kun for Finansforbundets medlemmer og er åben fra 16. oktober til 21. december 2012. Præmien er én iPad 3 (sort, 16GB med Wi-Fi). Det er Finansforbundet, der betaler skatten på præmien. Du deltager i konkurrencen ved at logge på Finansforbundet.dk, gå ind på 'Mine data' og vælge, om det er din private mailadresse eller din arbejdsmail du vil kontaktes på. Vinderens navn offentliggøres på www.finansforbundet.dk den 2. januar 2013. Desuden får vinderen direkte besked af Finansforbundet.