Mød Jyske Bank Kreds og Christian Liebergreen

Medlemsmøder 2018

Dialog med kredsen

Få mulighed for at give dit syn på, hvordan virkeligheden ser ud fra din stol, og hør, hvad der rører sig i kredsen, når Jyske Bank Kreds holder 7 medlemsmøder rundt om i landet.

Foredrag med Christian Liebergreen

På møderne kan du også møde Christian Liebergreen. Christian vil underholde med sit foredrag: "Vær skipper i dit eget liv", som handler om hans ni måneder lange sejltur alene jorden rundt. Christian har gennemført turen uden at gå i land og vil fortælle om, hvordan det føles og tackles, når man ikke ser et andet menneske og oceanerne er din  forhave og baghave i 260 døgn. Foredraget handler om troen på sig selv, hvordan man kommer jorden rundt uden at være sponsoreret og ikke mindst bevarer forstanden i ensformigheden.

Om Christian Liebergreen:

Christian er en eventyrer, der ikke ser nogle forhindringer, hvad enten det er i naturen eller mht. få et sammenhold til at fungere. Christian mener, at så længe man er positivt indstillet, skal man nok finde en løsning.

Christian er uddannet navigatør og har, udover sin jordomsejling, rejst alene tværs over Canada som 17-årig, cyklet New Zealand rundt og tilbragt 26 måneder med Siriuspatruljen i Nordøstgrønland.

​​​​​
Spisning og netværk med kolleger

Vi serverer lidt godt til ganen, ligesom der bliver rig mulighed for hyggeligt samvær med dine kolleger.

Program:

17.15-18.00: Oplæg og dialog med Jyske Bank Kreds

18.00-18.45: Netværk og lidt godt til ganen

18.45-20.00: Foredrag med Christian Liebergreen.

Mød os her:

9. januar: Jyske Bank, Østergade 4, Aarhus

29. januar: Kantinen i Hjemstedet, Vestergade i Silkeborg

30. januar: Odense Congress Center (AFLYST)

31. januar: Hjulmagervej 8F (det gamle OC), Vejle

5. februar: Jyske Bank, Aalborg Nytorv

6. februar: Kantinen BRF, Lyngby

7. februar: Scandic, Ringsted. (AFLYST)

Du tilmelder dig ved at klikke på det møde, du ønsker at deltage i. Vær opmærksom på, at tilmeldingsfristen kan være op til 3 uger før arrangementet.