Generalforsamling 2020

Kredsens generalforsamling, der skulle holdes lørdag 14. marts, er pga. risiko for spredning af coronavirus blevet aflyst - de tilmeldte deltagere har fået besked). Generalforsamlingen afholdes på et senere tidspunkt - det kommer der mere ud om.

​​Har du haft udgifter ifm. din tilmelding til generalforsamlingen, fx til færgebillet eller tog, som ikke kan annulleres/afbestilles, kan du udfylde udgiftsbilag (findes i boksen til højre - vær opmærksom på, at der er et for delegerede og et andet for ikke-delegerede) og sende det til kredsen (kredsen@jyskebank.dk), hvorefter du får dine udgifter refunderet.

NEDENSTÅENDE ER ANNULLERET, DA GENERALFORSAMLINGEN  ER BLEVET AFLYST 12. MARTS:

Der er også i år fælles spisning (kl. 20.15) for de, som kommer fredag aften og mulighed for overnatning på hotellet.

Lørdag morgen starter med et foredrag med Eskild Ebbesen, hvorefter programmet for selve generalforsamlingen går i gang.

Generalforsamlingen afsluttes med frokost (formodentlig ca. kl. 14.00, men tidspunktet kan variere ift. debat og indlæg på generalforsamlingen).

Kredsen har desværre ofte oplevet frafald ved arrangementer, hvor vi har måttet betale fuld pris for det bestilte. Vi vil derfor opfordre dig til at vise respekt herfor og give os besked i god tid, hvis du skulle blive forhindret i at deltage. Evt. afbud sendes til kredsen på mail kredsen@jyskebank.dk.

Kontakt os på tlf. 89 89 26 00, hvis du har spørgsmål eller andet ifm. generalforsamlingen.

Tilmeldingsfrist til generalforsamlingen var onsdag 5. februar 2020.

(Max. deltagerantal 175 deltagere).