18-10-2013

Træn mentalt fokus

Hvad gør du for at være glad og sikre høj performance? Hvilke værktøjer har du til det? De færreste kan svare på spørgsmålene, fordi de ikke træner mentalt fokus.

Undersøgelser viser, at glade medarbejdere er:

• dobbelt så produktive
  • bliver fem gange længere i et job
  • har seks gange mere energi
  • har 10 gange færre sygedage

På kurset "Glæde og Performance - tag kontrollen" får du værktøjer og metoder til at styre tanker og følelser, så du får overskud og glæde. Du bliver bedre til at opbygge positive følelser og undgå de negative. Ved at fokusere og prioritere kan du tænke dig selv op energimæssigt og lade det smitte positivt af på omverdenen. Vi træner, hvordan du målrettet kan arbejde med at være den bedste udgave af dig selv – uanset medgang eller modgang.

Du får indsigt i, hvordan:

• glæde og performance hænger sammen?
  • du arbejder med din egen glæde?
  • du skaber energi og overskud?
  • du sætter meningsfulde personlige mål og når dem?
  • du ændrer dybe vaner og mønstre?
  • dit personlige ”livshjul” ser ud?
  • du henter ekstra energi, når du virkelig har brug for det?

Tid og sted: 28/11 2013- 29/11 2013 i Finansforbundet kl. 9:00 – 17:00 begge dage. Kurset inkluderer morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe.

Underviser:
Mads Olsen eller Jes Graugaard fra konsulenthuset Intenz A/S. Intenz A/S er et stort og anerkendt nordisk konsulenthus, der arbejder med organisationsudvikling.

Læs mere, og tilmeld dig