06-12-2012    

Arrangement: Personlig branding - skab dit eget varemærke

Deltag i Finansforbundets workshop, og bliv bedre til at brande og synliggøre dig selv

​Personlig branding handler om at opgøre sine aktiver og passiver og sikre, at man fremtræder med den bedst mulige egenkapital og soliditet – til glæde for sig selv, sin virksomhed, chefer, kolleger og samarbejdspartnere.
 
I løbet af de seneste år har vi bevæget os fra den lokale landsby – med 5,5 mio. indbyggere – til den globale landsby med over 7 mia. mennesker. Vi kender ikke længere hinanden pr. automatik, og vi holder ikke længere øje med hinanden.
 
Derfor er det vigtigt, at vi synliggør os selv, vores personlighed og vores kompetencer på en anden og mere professionel måde end før, ud fra devisen:  ”Hvis du ikke er synlig, eksisterer du ikke.”


Udbytte af Workshoppen

  1. Du bliver i 1:1 øvelser udfordret på dine personlige og faglige kvaliteter
  2. Du får knivskarpe værkstøjer til at indkredse din suverænitet og dine personlige brandværdier
  3. Du får sat ord på “din personlige varedeklaration”
  4. Du finder ud af, hvad andre mener om dig gennem “den personlige markedsanalyse”
  5. Du fastsætter din nuværende og fremtidige brandværdi i forhold til dine mål
  6. Du sætter din professionelle karriere i et visionært perspektiv


    Underviser

    Underviser er Peter Horn, direktør i Peter Horn & Co. – Management Consulting. Peter Horn arbejder med resultatorienteret ledelse og kommunikation i virksomheder og organisationer. Han er forfatter til bøger om ledelse, karriere og branding, herunder “Personal Branding”, “Top of Mind”, “Brænd igennem” og “Personlig branding”.

    Tid og sted

    Den 17. januar kl. 9-12 i Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K.

    Der er frokost med netværk efter workshoppen.

    Tilmelding

    Tilmeld dig her senest den 10. januar 2013
    Arrangementet er gratis for medlemmer af Finansforbundet og Danske Kreds

    Bliv medlem af Finansforbundet og Danske Kreds