13-12-2018 |  Af Daniel Lundgren Jørgensen

Bestyrelsen delte julehjerter ud

Torsdag morgen delte Danske Kreds' bestyrelse næsten 500 julehjerter ud til kollegerne i Danske Bank i Aarhus.

​”Arbejdslivet i Danske Bank er fyldt med op- og nedture. Alene i 2018 har vi oplevet både økonomiske rekorder og en Estland-sag, hvis omfang vi endnu ikke helt kan overskue”, skriver kredsbestyrelsen i et julekort, som blev delt ud sammen med næsten 500 julehjerter i Aarhus.

”Heldigvis har vi som medarbejdere et sammenhold og en styrke som få. Det skal vi værne om, når vi sammen træder ind i 2019. Vi skal passe på os selv og hinanden og lære af vores oplevelser, så vi også i fremtiden vil have et sundt og udviklende fællesskab i Danske Bank”, fortsatte hilsenen fra bestyrelsen, som selv var taget til Aarhus i samlet flok med de mange poser.

”Det er vigtigt for os som kolleger og tillidsvalgte at vise, at vi er der for dem – både når tiderne er lette, og når de er tunge”, siger kredsformand Kirsten Ebbe Brich i forbindelse med kampagnen. Med smil og honninghjerter fik næsten 500 kolleger en julehilsen og aktuelle medlemsfordele med hjem fra arbejde.