Webinar om aktuelle emner for arbejdsmiljørepræsentanter og -ledere

11. sep. 2024, 9.00 - 10.30
Online, Webinar
Afholdelsessted
Online webinar
10. september 2024
Kun for
Alle arbejdsmiljørepræsentanter i Finansforbundet
Arbejdsmiljørepræsentanter
Åben
1 1

Sæt allerede nu kryds i kalenderen, så du kan deltage i webinaret om arbejdsmiljø.

Webinaret vil blandt andet indeholde informationer om ny lovgivning inden for området. Yderligere informationer vil blive vist her, når webinaret er udviklet.

Dit navn, e-mail, billede og video kan være synlig for de øvrige deltagere til arrangementet. Dit navn, mail og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet, hvorefter du vil blive frameldt.

Kontakt Kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund