Ny start - netværk for opsagte medarbejdere i Danske Bank - 4. møde

Ledige
Udsolgt
2 1

Netværket er for opsagte medlemmer i Danske Bank og er etableret med det formål at skabe et frirum, hvor deltagerne kan støtte og inspirere hinanden ved at dele erfaringer og tanker i tiden, indtil du finder et nyt job.

Det er tænkt som et netværk, som i størst muligt omfang drives af deltagerne, og hvor deltagerne vil kunne bestemme den videre aktivitet i netværket.

Deltagerne er velkomne til at stille spørgsmål og komme med forslag til emner, som kan tages op i netværket.

Der vil på møderne være deltagelse fra Finansforbundet i Danske Bank (kredsen) og en konsulent fra Finansforbundet.

Ved kommende møder har vi mulighed for at invitere inspirerende oplægsholdere, men der vil også være god plads til at vende emner, der dukker op på dagen.

Netværksmøderne vil blive afholdt med ca. 1 måneds mellemrum og vil blive planlagt og annonceret løbende.

Møderne vil foregå online via teams, og inden mødestart vil I modtage invitationer til at deltage i netværksmødet på teams

Dit navn, e-mail, billede og video vil være synlig for andre deltagere, når du logger på netværket. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt Kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund