LinkedIn kursus

29. april 2024
Ledige
Udsolgt

Kurset er for dig, der er ledig eller opsagt.

På kurset vil du lære, hvordan du anvender LinkedIn i det daglige, så du med fordel kan anvende de mange muligheder, der er for at promovere din profil bedst muligt.

På kurset vil du arbejde med din egen profil, så når du går fra kurset, er du kommet godt i gang og kan selv arbejde videre.

Emner:
LinkedIn – hvordan bruges det, til hvad bruges det og hvorfor

• Hvilke forbindelser kan jeg få på LinkedIn
  • Hvordan bruger jeg LinkedIn
  • Hvordan er jeg kreativ på LinkedIn
  • Do's and Don'ts
  • Udfyldelse af egen profil
  • Tilmelding til og brug af grupper
  • Gennemgang af indstilling - f.eks. til notifikationer og beskeder fra LinkedIn
  • Vise Finansforbundets muligheder for Support til LinkedIn og CV/Ansøgninger

Varighed:
3 timer

Forudsætning:
Rutine i brugen af egen PC/tablet med adgang til internettet.

Egen LinkedIn konto (bare den er oprettet)

Medbring egen PC/tablet m.m. med adgang til WI-FI.

Skal du have hjælp til LinkedIn kontoen, er det en forudsætning, at du har en mailadresse og kan læse dine mails på kurset. Bruger du tablet, er det en fordel ikke at have installeret LinkedIn app'en, da vi skal bruge web-versionen af LinkedIn for at kunne redigere profilen.

Underviser
Kåre Bjørn Jensen har undervist i WordPress i mere end 10 år og han har gennem årene opbygget mere end 100 websites og -shops i dette system. Han har et stærkt pædagogisk sigte og inddrager spørgsmål og eksempler fra den virkelige verden i sin undervisning.

Dit navn, e-mail, billede og video kan være synlig for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Når du som ledig registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Der er 1 lektion på dagen, og kurset er et lukket kursus. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og registrer din uddannelse.

Kontakt Kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund