Lær at håndtere afbrydelser på konstruktiv vis - til glæde for dit arbejdsflow

6. maj 2024, 17.00 - 18.30
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Comwell Middelfart
Karensmindevej 3
5500 Middelfart
Tilmeldingsfrist
2. maj 2024
Alle medlemmer
Åben
0 6

Få en effektiv kommunikativ strategi til at håndtere afbrydelser og bevare dit fokus – med respekt for både din egen og andres tid.

På denne aften lærer du

• Kendskab til kommunikative greb som gør dig i stand til at erstatte: ”Nej, desværre ikke lige nu, men måske senere” med: ”Ja, jeg vil gerne hjælpe dig, og jeg har tid i eftermiddag”.
  • Indsigt i forskel på ydelsen og oplevelsen i din omgang med såvel kollegaer som kunder.
  • At finde den rette frekvens.
  • At bruge forståelsesværktøjer til at kommunikere klart.

Mere om indholdet
Hvis du flere gange om dagen bliver spurgt: ”Har du lige 2 minutter?”, så kender du det evige dilemma mellem at være den hjælpsomme kollega og selv at kunne holde snuden i sporet.

Hvis du er fordybet i en kompleks opgave og derfor svarer ”Nej, desværre ikke lige nu, men gerne efter frokost” så kan du nemt komme til at fremstå lidt firkantet.

Hvis du omvendt bare tager den store ja-hat på og tjenstvillig springer op af stolen hver gang en kollega henvender sig, så risikerer du at bliver kastebold mellem alle andres projekter.

Kl. 16.30-17.00 Networking med kolleger fra sektoren over kaffe og kage
Kl. 17.00-18.30 Oplæg af Line Sander
Kl. 18.30 Tak for i aften

Om underviser
Line Sander er en eftertragtet dansk foredragsholder, forfatter og direktør for kursusvirksomheden SUPPLEMENT AS.
Med mere end 5.000 afholdte kurser og foredrag bag sig er Line en særdeles erfaren underviser, der med høj energi og god humor beriger publikum med viden, værktøjer og teknikker inden for sine kompetenceområder. Line er desuden forfatter til bogen “Studieteknik – vejen til et effektivt studium” og senest ”Sidemandsoplæring – videndeling i praksis”.

Line Sander

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund