Få det til at ske – en lille forandring ad gangen

6. maj 2024, 17.00 - 18.30
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Comwell Hvide Hus Aalborg
Vesterbro 2
9000 Aalborg
Tilmeldingsfrist
2. maj 2024
Alle medlemmer
Åben
0 6

Kender du følelsen af, at de forandringer, du ønsker at skabe, bliver så overvældende, at du aldrig kommer i gang? Hvis JA - så få inspiration på dette gå-hjem-møde med Henrik Dresbøll.

Hvad får du denne aften?

• Du får en række adfærdsprincipper, som du kan bruge til at skabe forandringer.
  • Du ved, hvilke faldgruber du skal undgå, når du designer en forandringsproces.
  • Du får kendskab til de grundlæggende adfærdsteorier – og får nogle konkrete idéer til, hvordan du bruger dem i praksis.

Mere om indholdet
I dette foredrag fortæller Henrik Dresbøll, hvordan du bruger indsigter om adfærd og menneskets fejlbarlige psykologi til at skabe succesfulde forandringer – på din arbejdsplads eller i dit liv.

Du får indsigt i og inspiration til, hvordan du sætter handling bag dine tanker og mål, så du skaber forandring og får ting til at ske, der ikke sker af sig selv.

Adfærdsdesigner og semiotiker Henrik Dresbøll tager dig gennem de vigtigste indsigter fra de seneste 25 års forskning i adfærd og adfærdsdesign. Henrik deler ud af sine mange års erfaring og krydrer foredraget med masser af konkrete eksempler på, hvordan du skaber varige forandringer – og hvordan du ikke gør.

Hans fokus er på, hvordan vi med afsæt i den menneskelige faktor kan forme og fremme ønsket adfærd – én mikrohandling ad gangen.

Kl. 16.30-17.00: Networking med kolleger fra sektoren over kaffe og kage
Kl. 17.00-18.30: Henrik Dresbøll inspirerer med et oplæg, der veksler mellem inspiration og interaktion
Kl. 18.30: Farvel og fortsat god aften

Om Henrik Dresbøll
Henrik er forfatter, foredragsholder og i 2011 var han medstifter af ét af Danmarks første adfærdsbureauer. I dag er han direktør for rådgiverbureauet WElearn A/S, der bygger adfærdsforandringer med varig værdi. Han har gennem mere end 18 år arbejdet med kommunikation, forandring og adfærd for internationale brands. Henrik er forfatter til bogen ”Få det til at ske”, som handler om læring, ledelse og samarbejde.

Henrik Dresbøll

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund