Få gratis medlemskab i tre måneder

Lige nu kan du få et introduktionsmedlemskab, som giver dig tre måneders adgang til alle tilbud og ydelser fra Finansforbundet, uden at du betaler kontingent.

Finansforbundet er med til at oplyse om boliglån

Forbrugerrådet Tænk og Finansforbundet står på ny vejledning, der beskriver fordele og ulemper ved realkredit og boliglån i banken. ”Vi tager ikke stilling til, hvad der er godt og skidt, men med udgangspunkt i den faglighed, vi repræsenterer, kan vi give danskerne et objektivt værktøj”, siger Finansforbundets næstformand Michael Budolfsen.

Brexit giver stof til eftertanke

Nej'et ved folkeafstemningen om EU i Storbritannien sender i øjeblikket rystelser gennem de finansielle markeder. Situationen skal tages alvorligt, men der er også brug for is i maven lige nu, mener Finansforbundet.

Tilmeld dig efterårets University-arrangementer

Bliv opdateret på aktuel og relevant viden om og forskning i finanssektorens udvikling, ledelse og HR på efterårets mange nye og spændende University-arrangementer.Bliv opdateret på aktuel og relevant viden om og forskning i finanssektorens udvikling, ledelse og HR på efterårets mange nye og spændende University-arrangementer.