Tillidsmandsvalg 2013

Del siden:

Tillidsmandsvalg 2013

Stil op til tillidsmandsvalget, hvis du vil ha’ indflydelse, uddannelse i ledelse, udvikling og skub i karrieren, nye netværk og kollegernes tillid.
    Valget gennemføres november 2013.

”Tillidsmændene kender virksomhedens puls,  og det er super vigtigt for udviklingen af Finansforbundets tilbud til medlemmerne”, Solveig Ørteby, næstformand i Finansforbundet.

Mette K. Strange fra Danske Bank fortæller om sine erfaringer fra arbejdet som tillidsmand i Finansforbundet.

Cecilie Søndergaard fra NYKREDIT fortæller om sine erfaringer med at være tillidsmand i Finansforbundet

Henrik Eddelien fra Nordea fortæller om arbejdet som tillidsmand i Finansforbundet.

Kontakt os hvis du er i tvivl

Niels Jensen

Konsulent Medlemsafdeling, Kredsservice