Brugerundersøgelse

Hvad synes du om vores hjemmeside?

Vi gennemfører i øjeblikket en brugerundersøgelse på vores hjemmeside, fordi vi vil vide, hvordan vi kan gøre den endnu bedre.

Vi håber, at du har lyst og tid til at bruge 5 minutter på at besvare den. Alle svar er anonyme og bruges kun til forbedring af vores hjemmeside.

Assurandør Kredsen

Del siden:

Assurandør Kredsen

Assurandør Kredsen er den faglige organisation for assurandørerne i Danmark.

Assurandør Kredsen er en sammenslutning af 16 faglige foreninger af assurandører, i følgende selskaber: Codan, Købstædernes Forsikring, Danica Pension, SEB Pension, If, Lærerstandens Brandforsikring, Aros, Nordea Liv Pension, Thisted Forsikring, Nykredit, Topdanmark, Tryg, Sønderjysk Forsikring, Gjensidige, Lokal Forsikring, og GF Forsikring.

Derudover organiserer vi de assurandører, der ikke er ansat i ovenstående selskaber, i Landsforeningen af Enkeltmedlemmer.